دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود ACDSee v15.0.169 نرم افزار نمایش و مدیریت عکس

دانلود ACDSee v15.0.169 نرم افزار نمایش و مدیریت عکس
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار ACDSee Photo Manager را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار یکی از نرم افزارهای قدیمی و با سابقه برای نمایش، اشتراک گذاری و مدیریت عکس ها در کامپیوتر می باشد. شما می توانید از این برنامه برای مشاهده عکس ها استفاده کنید که این برنامه از سرعت بسیار بالایی در نمایش عکس ها برخوردار است. همچنین می توانید برای مدیریت عکس های خود از این نرم افزار کمک بگیرید و عکس های خود را به دسته های گوناگون سازماندهی کنید. امکان دیگر این نرم افزار دارا بودن برخی از ابزارهای ویرایش عکس مانند حذف رنگ قرمز چشم ها در عکس، نویز گیر و بهبود کیفیت عکس، تصحیح رنگ، افزودن قالب و فرام به عکس، رتوش و سایر ابزارهای ساده ویرایش عکس می باشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

...


دانلود ACDSee v15.0.169 نرم افزار نمایش و مدیریت عکس
برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
دارا بودن ابزارهای ساده ویرایش عکس
داشتن سرعت بالا در نمایش و مرور عکس ها
امکان مدیریت و سازماندهی تصاویر در کامپیوتر
امکان تهیه نسخه پشتیبان از عکس ها
پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی
پشتیبانی از برخی از فرمت های صوتی و ویدئویی
قابلیت اشتراک گذاری عکس ها در سایت های مختلف
سازگار با ویندوز های مختلف
و ...

میهن دانلود روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).



بازی امپراطوری های جاوید جدید ترین بازی انلاین با جوایز ویژه برای برندگان

بازی امپراطوری های جاوید یک بازی آنلاین رایگان و استراتژیک جدید میباشد که نسبت به گرافیک و روند بازی های معروف و قدیمی دیگر بیشتر خود نمایی کرده است :امپراطوری های جاوید شما را به دنیای قبل از پیدایش باروت میبرد. دنیای تیغ های تیز، کمانهای بلند و جنگ سوارکاران. زمان دسیسه های سیاسی و نبردهای قرون وسطایی عظیم، محاصره دژ ها توسط منجنیق ها، شوالیه ها که یک تنه میجنگیدند، غارت مردم و روستاییان و کشته شدن هزاران سرباز در میدان نبرد. دوره جنگ سالاران افسانه ای، نابودی پادشاهی های ثروتمند و پیشرفته. دوران متحدین قوی که بهمراه همدیگر جنگ میکردند تا جهان را در اختیار خود بگیرند. با بازیکنان واقعی و در کنار آنها بازی کنید! به قرون وسطی خوش آمدید، جایی فراتر از تمامی آرزوهای دست نیافتنی شما. امپراطوری در انتظار شماست!

این بازی انلاین استراژیک و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید و قلعه و سپاهایان خود را اماده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد