دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

نصب خودکار ویندوز بهمراه نرم افزارهای دلخواه با Almeza MultiSet

منبع : www.AsanDownload.com


نمونه های متعددی از ویندوز در بازارها موجودند که برروی آن ها جمله جالبی هک شده است. قابلیت نصب خودکار همان جمله است، این چند کلمه نکته مهمی را بیان می دارد. اول این که وقتی مسئله این نوع ویندوز ها مطرح می شوند نشان از آن است که کاربر کارش را ساده تر دنبال خواهد کرد و لازم نیست برای نصب ویندوز مدت زمانی را صبر کند و برای لحظه به لحظه سوال ها و مراحل نصب منتظر بماند . دوم این که کاربرانی که با نصب نسخه های مختلف ویندوز آشنایی ندارد لازم نیست همیشه برای نصب به دنبال فرد دیگری باشند و به سادگی می توانند یک ویندوز را به سادگی نصب کنند. اما نکته ای دیگر هم مطرح می شود و آن هم اینجاست که چگونه شرکت های مختلف با نام ها و برندهای متعدد این گونه ویندوزها را از حالت عادی به شکل نصب اتوماتیک آماده می نمایند. مطمئنا نرم افزارهایی هستند که در این زمینه به این گونه شرکت ها کمک می کنند. یکی از این نرم افزارها که می تواند علاوه بر شرکت های نرم افزاری به کاربران معمولی هم کمک کند تا به جای وقت گذاشتن در نصب معمولی یک ویندوز با قابلیت نصب اتوماتیک تهیه کنند  Almeza MultiSet نام دارد. این نرم افزار این امکان را فراهم می کند تا به سادگی یک ویندوز اتوماتیک نصب تهیه کرد بدون این که کوچکترین آموزشی لازم باشد. نکته جالب این جاست که این نرم افزار قابلیت اضافه کردن سرویس پک های جدید ، نصب یا از بین بردن نرم افزارهایی که در ویندوز به صورت اتوماتیک نصب می شوند و مواردی از این قبیل را دارا می باشد. برای مثال می توان نسخه 8 از مرورگر اینترنت اکسپلورر و همچنین نسخه 11 مدیاپلیر را به صورت اتوماتیک برروی ویندوز XP قرار داد. ساخت دیسک های بوت ، کنترل از راه دور، پشتیبانی از انواع لوح های فشرده چه سی دی ها و چه دی وی دی ها، قابلیت ساخت ایمیج و بسیاری موارد کوچک و بزرگ دیگر از بخش های مهم Almeza MultiSet به شمار می رود. بد نیست که هریک از ما ویندوزی داشته باشیم که شخصا آن را آماده سازی کرده و هرگاه لازم شد از آن بهره مند شویم. تنها پس از استفاده از این نرم افزار و ساخت یک ویندوز اتوماتیک نصب لازم است سی دی ویندوز را گذاشته و منتظر بمانیم تا ویندوز و تمامی نرم افزارهای مورد علاقه به سادگی و به صورت خودکار نصب شوند. 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

آموزش ساخت اوریگامی های زیبا و متنوع با نرم افزار OriFun Lite v1

منبع : www.AsanDownload.com



اوریگامی (اریگامی) چیست؟ اوری به معنی با اندیشه تا زدن و گامی به معنی کاغذ است که ترکیب آن ها با یکدیگر کلمه ی اوریگامی را می سازد. بنابراین اوریگامی هنر و اندیشه ی تا زدن کاغذ یا صفحاتی از جنس پلاستیک، فلز و مواد دیگر برای خلق شکل های مختلف بسیاری می باشد که این شکل ها می توانند تعداد زیادی از حیوانات، پرندگان، ماهی ها، وسایل بازی، وسایل دکوری، شکل های هندسی و اشکالی در ارتباط با گرافیک، معماری، صنعت و ... باشند. اوریگامی از فواید بسیاری همچون هماهنگی بین چشم و دست، مهارت در کارهای فکری که نیاز به انجام ترتیب و توالی خاصی را دارا است، مهارت در دقت، افزایش شکیبایی و صبر، افزایش مهارت های خاص جسمانی، افزایش نتیجه گیری‌های منطقی و ریاضی، افزایش نو آوری و تقویت قوه ی تخیل و ... برخوردار بوده و طیف بسیار وسیعی از افراد را در بر می گیرد که تمامی این افراد نیز می توانند از آن لذت برده و با خلق طرح های جدید به تاریخ اوریگامی بپیوندند. حال شاید شما هم علاقمند هستید تا با هنر اوریگامی آشنا شده و شکل های زیبای را برای خود و دوستانتان طراحی کنید ولی نتوانسته اید منبعی را یافته که بتوان آموزش ساخت اوریگامی را بسیار کامل و دقیق آموخت اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار جذاب و جالب پرداخته است که با استفاده از آن می توانید آموزش های ساخت هزاران اوریگامی را آموخته و با کاغذ اوریگامی های زیبای را خلق نمایید. OriFun Lite نرم افزار کاملا فارسی بوده که امکان یادگیری و ساخت صد ها مدل اوریگامی به صورت دسته بندی شده در موضوعات مختلف را به صورت کاملا تصویری به همراه انیمیشن و تنها با تا زدن کاغذ آموزش می دهد. از جمله مدل های آموزشی این نسخه می توان به : اتوبوس، بچه قورباغه، پرنده، پروانه، پنگوئن، تخم مرغ، جغد، جوجه، خانه ی چوبی، خرس پاندا، خرس قطبی، خرگوش، روباه، گل آفتاب گردان، گل لاله، گل ساده، سگ، سمور دریایی، صورت اردک، صورت اسب، صورت ببر، صورت پاندا، صورت جوجه، صورت خرس کوالا، صورت خرس، صورت خرگوش، صورت روباه، صورت سگ، صورت شیر، صورت فیل، صورت قورباغه، صورت گربه، صورت موش، صورت میمون، فروشگاه، فیل، قایق، قایق بادبان دار، قورباغه، کامیون، لاک پشت، مار، ماشین، ماهی سر بزرگ، ماهی قرمز، ماهی، مداد، ملخ، موشک، میمون، نهنگ، اسب جهنده، آسیاب بادی، پرنده متحرک، پروانه در حال پرواز، تاس، جیرجیرک، چشم، دایناسور جهنده، دوربین، قایق دو نفره، قایق کوچک، قایق موتوری، قلب، قورباغه ی جهنده، کلاغ، کلاه جشن، کلاه چینی، کلاه سامورایی، لیوان، منجنیق، موش، ابر، آپارتمان، آسمان خراش، برج، خورشید، درخت پهن برگ، درخت سوزنی برگ، علف، کلبه، کوه، ماه، اله کلنگ، چرخ و فلک، تاب، خانه ی سه بعدی، نُه مدل موشک (هواپیما) و پرنده ی معروف مایکل در سریال فرار از زندان و ... اشاره نمود. 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

کتاب شگفت انگیز EbooKMagic

منبع : www.AsanDownload.com



کتاب شگفت انگیز EbooKMagic  که نسخه مهر ماه و جدیدترین نسخه این کتاب را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار یک کتاب شگفت انگیز بوده که بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه که قابلیت پشتیبانی از جاوا را داشته باشند قابل اجرا میباشد. 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود فارسی ساز ویندوز هفت Windows 7 Persian Language Interface

LIP_fa-IR_[www.MihanDownload.com]_2.jpgمعمولآ مردم هر کشور که از یک زبان مخصوص برای خواندن ، نوشتن و صحبت کردن استفاده می کنند دوست دارند کالاها و وسایلی که تهیه می کنند دارای راهنمای زبان کشور خود باشد. اکثر ما ایرانی ها نیز دوست داریم وسایلی که می خریم دارای راهنمای فارسی باشد تا بهتر بتوانیم با کاربرد آن محصول آشنا شویم. امروز در سایت میهن دانلود بسته رابط زبان شیرین فارسی را برایتان اماده کرده ایم که می توانید با استفاده از آن محیط و منوی ویندوز هفت را به زبان شیرین فارسی تغییر دهید. بعد از انتشار بسته های فارسی ساز برای ویندوز ایکس پی و ویستا امروز مایکروسافت یعنی در تاریخ 09/09/2010 بسته فارسی ساز ویندوز هفت را با نام Windows 7 Persian Language Interface Pack منتشر نمود که مورد توجه بسیاری از فارسی زبانها قرار گرفت. با نصب بسته LIP  بر روی ویندوز 7 محیط آن از راست به چپ تغییر پیدا می کند و تمامی منوها و کلمات به زبان فارسی تبدیل می شوند مانند منوها ،‌ عناوین برنامه ها ، برنامه های جادویی نصب ، کادرهای گفتگو ، تمامی اخطارها و هشدارها و ...  

 

 

همچنین قسمت Help ویندوز هفت نیز تمامآ به صورت فارسی در آمده و شما از این طریق راحتتر می توانید با کاربردها و قابلیت های ویندوز خود آشنا شوید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

ادامه مطلب ...

کتاب اطلس ۲۰۱۰ برای موبایل

Atlas.jpg
کتاب بسیار جدید و بسیار جامع اطلس 2010 برای موبایل شما دوستان عزیز آماده شده است که شامل بخش های مختلفی می باشد از جمله اطلاعات کامل در مورد کشور های مختلف  مانند سیاست،اقتصاد،نظام و .... .به شما پیشتهاد می کنم این کتاب را با فرمت جاوا از سایت میهن دانلود دریافت کرده و اطلاعات عمومی خود را به صورت شگفت انگیزی بالا ببرید
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب ...

کتاب الکترونیکی تمرکز حواس برای موبایل

Tamarkoz.jpg
تمامی انسان های روی این کره ی خاکی می توانند با تمرکز کردن بر حواس های خود حرکات خارق العاده ایی انجام دهند مانند پرتاب سوزن با چشم و انواع این کار ها که جز تمرین و ریاضت امکان پذیر نمی باشد.در همین راستا کتابی با نام تمرکز حواس برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم تا این کتاب با فرمت جاوا در موبایل خود ذخیره کرده و با یادگیری نکات این کتاب پیشرفت روزمره داشته باشید.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب ...