دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود Corel VideoStudio Pro X5 ULTIMATE 15.1.0.34

دانلود Corel VideoStudio Pro X5 ULTIMATE 15.1.0.34 نرم افزار قدرتمند ویرایش و مونتاژ فیلم 

 دانلود Corel VideoStudio Pro X5 ULTIMATE 15.1.0.34 نرم افزار قدرتمند ویرایش و مونتاژ فیلم
| دانلود نسخه ی جدید ویدئو استودیوی قدرتمند Corel VideoStudio|
حتما نام شرکت کورل را شنیده اید یا حداقل یکی از نرم افزار های معروف این شرکت را استفاده کرده اید. کورل یکی از معروفترین شرکتهای نرم‌افزاری دنیا با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در بیش از ۷۵ کشور جهان است. ساخت نرم افزار های CorelDRAW Graphics Suite, Corel Paint Shop Pro, WinZip با عث معروفیت این غول نرم افزاری شدند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید یکی از نرم افزار های قدرتمند ویرایش و مونتاژ فیلم این کمپانی را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. Corel VideoStudio Pro X5 نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش و مونتاژ فیلم است.این نرم افزار دارای محیط بسیار ساده ای است که کاربر می تواند بدون نیاز به فراگیری آموزش های خاص، فیلم ها و ویدئو های خود را ویرایش و مونتاژ کند.از ویژگی های این ویرایشگر قدرتمند می توان به داشتن افکت های مختلف ویدئویی،ساخت اسلاید،پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری هم در ورودی و هم در خروجی و... اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
ویرایش و مونتاژ حرفه ای فیلم و کلیپ
دارای محیط بسیار ساده
قابلیت اعمال افکت های مختلف ویدئویی
پشتیبانی از فرمت های:
AVI, MPEG-1, MPEG-2, AVCHD™, MPEG-4, H.264, BDMV, DV, HDV™, DivX®, QuickTime®, RealVideo®, Windows Media® Format, MOD, M2TS, M2T, TOD, 3GPP, 3GPP2,
و...


راهنمای نصب و رجیستر کامل نرم افزار:
1- اتصال خود را حتما از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
2- در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید.
3- پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار محتویات پوشه Keygen را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Keygen.exe را اجرا و نام نرم افزار یعنی VideoStudio Pro X5 v15.0 را انتخاب نمائید.
4- سریالی به صورت دستی وارد نمائید و بقیه موارد را تکمیل نمائید.
5- نرم افزار را اجرا نمائید و به قسمت Other Activation Options بروید. Phone Corel را انتخاب و سریال موجود در این قسمت را کپی و در کیجن وارد نمائید تا کد فعال سازی حاصل شود.کد فعال سازی را در قسمت فعال سازی برنامه وارد نمائید.
4- اگر فایل Keygen به درستی بر روی سیستم شما اجرا نمی شود،به معنی این است که سیستم شما آخرین نسخه نرم افزار Microsoft .NET Framework را ندارد.
5- می توانید آخرین نسخه نرم افزار  Microsoft .NET Framework را از اینجا دریافت نمائید. 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد