دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود ویندوز سون Microsoft Windows 7 Ultimate SP1 Integrated Ma

دانلود ویندوز سون Windows 7 Ultimate SP1
 
ویندوز سون سرویس پک 1 | آپدیت کامل تا می 2012 | Bootable | کاملآ اورجینال

در این پست وب سایت میهن دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز سون را که تا ماه می 2012 به صورت کامل آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. از ویژگی های این ویندوز میتوان به دارا بودن سرویس پک 1 که به صورت خودکار همراه با ویندوز نصب می شود و نیز نصب آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 9 و Windows Media Player 12 اشاره نمود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


 

دانلود ویندوز سون Windows 7 Ultimate SP1
ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable بوده و هر دو نسخه 32 و 64 بیتی  را دارا می باشد که به صورت جداگانه برایتان آماده کرده ایم. همچنین در هنگام نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نیست و میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز سون است اما از نظر فنی بسیار سرتر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایت های مختلف ایرانی مشاهده میکنید میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز سون را که در اواسط April 2012 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده است.

نکات مهم:- در حال حاضر دو نسخه Ultimate و Enterprise ویندوز سون در سایت قرار گرفته است قطعآ برای بسیاری از دوستان این سوال بوجود آمده که فرق این دو نسخه با یکدیگر چیست و کدام را باید دانلود کنند؟ در پاسخ باید بگوییم این دو نسخه تفاوت آنچنانی باهم ندارند و تنها در کاربرد با هم فرق می کنند در واقع نسخه Ultimate مخصوص کاربران خانگی منتشر شده و با تمام نرم افزارها و بازی ها سازگار است. اما در مقابل از نسخه Enterprise بیشتر در ادارات و شرکت ها استفاده می شود چرا که برای رجیستر آن شما نیازی به استفاده از فعال سازهای مختلفی که برای فعال کردن نسخه Ultimate استفاده می کنید ندارید. در واقع ویندوز به راحتی با یک سریال رجیستر می شود از همین رو برای یک شرکت که دارای چندین سیستم مختلف است استفاده از آن آسانتر می باشد. اگر شما یک کاربر خانگی هستید و بیشترین وقت شما در هنگام کار با کامپیوتر صرف بازی و نصب نرم افزارهای مختلف می شود نسخه Ultimate را دانلود کنید و اگر شما یک شرکت دارید بهترین گزینه نسخه Enterprise است. البته کاربران خانگی بسیار زیادی هم هستند که به دلیل فعال سازی راحتتر و همچنین سرعت تقریبی بالاتر نسبت به نسخه Ultimate از این نسخه استفاده می کنند.
- این ویندوز هر دو نسخه 32 بیتی x86 و 64 بیتی x64 را دارا می باشد که به صورت جداگانه برایتان قرار داده ایم.
- از این پس در اوایل هر ماه آپدیت جدید ویندوز سون در این پست قرار میگیرد در نتیجه شما کاربران گرامی برای دانلود این ویندوز تنها تا اواسط ماه آینده فرصت دارید.
- تمامی ویندوز هایی که در این پست معرفی می شوند به صورت کامل از درایور SATA پشتیبانی میکنند در نتیجه شما میتوانید این ویندوز ها را بر روی لپ تاپ نیز نصب کنید.
روش نصب:
پس از دانلود تمام پارتهای ویندوز، با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فایل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روی یک دی وی دی خام رایت نمایید.
قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:
به دلیل بالا بودن حجم فایل ها برای اینکه نگرانی دوستان برای دانلود این مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهیداتی را وِیژه این فایل ها در نظر گرفته ایم و آن قابلیت بازیابی فایل هاست. فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار میهن دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد