دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود نرم افزار Nuance Dragon NaturallySpeaking Premium v11.5

دانلود نرم افزار Nuance Dragon NaturallySpeaking Premium v11.5
| دانلود رایگان نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار و انجام کارهای کامپیوتر با فرمان صوتی |
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Nuance Dragon NaturallySpeaking برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف تبدیل گفتار به نوشتار می باشد که از کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. این نرم افزار با کمک هوش مصنوعی خود قادر به انجام فرمان های صوتی است، که توسط کاربر بیان می شود. به عبارت ساده تر عملکرد این برنامه در زمینه تبدیل گفتار به نوشتار مانند دیکته معلم به دانش آموزان است در واقع شما مانند معلم متن دلخواهتان را توسط میکروفن برای نرم افزار می خوانید و سپس برنامه پس از تشخیص کلمات به صورت خودکار شروع به تایپ متن می کند. تحقیقات نشان داده که انسان می تواند در یک دقیقه حدود 120 کلمه را بیان کند این در حالی است که در همان زمان تنها قادر به تایپ 40 کلمه می باشد در نتیجه سرعت تایپ شما با کمک این برنامه تا 3 برابر افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر امکان تبدیل گفتار به نوشتار، این نرم افزار دارای قابلیت انجام کارهای کامپیوتر با فرمان صوتی نیز می باشد. به عنوان مثال شما میتوانید با گفتن کلمه My Computer بدون آنکه کلیکی با موس بر روی آیکون آن روی دسکتاپ کنید، وارد این پنجره شوید. همچنین شما میتوانید اینکار را برای اجرای تمام پنجرها، نرم افزارها، بازیها و ... بدون هیچ کلیکی بر روی آیکون آنها و تنها با گفتن نام پنجره یا برنامه مورد نظرتان انجام دهید. یکی دیگر از کاربردهای این برنامه در نرم افزارهای مختلف اینترنتی مانند مرورگرها و مسنجرهاست که می توانید بدون تایپ آدرس یک سایت وارد آن شوید و یا بدون تایپ موضوع مورد نظرتان در گوگل به جستجوی آن بپردازید که اینکار هم تنها با گفتن کلمات صورت می پذیرد. یکی از ضعف های این نرم افزار عدم پشتیبانی از زبان فارسی است که نمیتوان متون فارسی را با استفاده از آن تایپ کرد ولی باز هم میتوان از دیگر امکانات این نرم افزار مانند اجرای برنامه ها با فرمان صوتی و یا جستجو در اینترنت و حتی چت کردن به صورت فینگلیش استفاده کرد. زیرا اکثر کسانی که با برنامه های مسنجر با دوستان خود چت می کنند کلمات را به صورت فینگلیش تایپ می کنند که این نرم افزار تا حدی قادر به تایپ کلمات فینگلیش می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


دانلود نرم افزار Nuance Dragon NaturallySpeaking Premium v11.5

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار.
- امکان اجرای پنجرها، نرم افزارها، بازی ها و ... تنها با گفتن نام آنها.
- داشتن هوش مصنوعی بسیار پیشرفته.
- امکان تایپ متن به صورت فینگلیش در نرم افزارهای مسنجر.
- امکان استفاده در نرم افزارهای مختلف ویرایش متن و آفیس.
- قابلیت تشخیص 99 درصد کلمات خوانده شده.
- امکان استفاده در مرورگرها هنگام جستجو در اینترنت.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

توجه بسیار مهم:
در زیر روش نصب و رجیستر نرم افزار به صورت مرحله به مرحله توضیح داده شده است. توجه داشته باشید که رجیستر این نرم افزار باید با دقت بسیار بالا صورت گیرد زیرا ممکن است با یک اشتباه کوچک دیگر امکان رجیستر آن وجود نداشته باشد در نتیجه از کاربران محترم خواهشمندیم ابتدا یکبار به صورت کامل و با دقت روش نصب و رجیستر نرم افزار را مطالعه کنند و بار دوم با توجه به روش گفته شده اقدام به نصب و رجیستر نرم افزار نمایند.
روش نصب و رجیستر نرم افزار:
پس از دانلود تمام پارتهای نرم افزار، با کمک نرم افزار Winrar
(از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس وارد پوشه Nuance Dragon NaturallySpeaking Premium v11.5 شوید. سپس وارد پوشه ISSetupPrerequisites شده و از آنجا وارد پوشه VCRuntime شوید و یکی از فایل های vcruntime_x32 یا vcruntime_x64 مرتبط با سیستم عامل خود را نصب کنید. پس از پایان نصب این فایل، فایل دیگری را با نام Dragon NaturallySpeaking 11 (در کل دو فایل نصب با این نام وجود دارد منظور فایلی که آیکون آن به شکل  است و حجم آن کمتر از فایل دیگر می باشد) که در پوشه Nuance Dragon NaturallySpeaking Premium v11.5 قرار گرفته را نصب کنید. (برای نصب ابتدا بر روی فایل کلیک راست کرده و سپس گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید) در حین مراحل نصب نرم افزار از شما درخواست وارد کردن سریال میشود که باید از سریال K609A-H00-T2D2-AUUZ-NC استفاده کنید. پس از پایان نصب گزینه Print registration form را انتخاب کنید. (اگر سایتی باز شد آنرا ببندید) سپس تیک گزینه Yes, Check for program updates را غیر فعال کنید و گزینه Finish را انتخاب نمایید. سپس به اینترنت متصل شوید و نرم افزار را اجرا کنید. (در صورتی که پس از اجرا با پنجره مربوط به آپدیت برنامه مواجه شدید آنرا Cancel کنید) در کادر ظاهر شده گزینه Activate Now و بعد از آن گزینه Activate Automatically را انتخاب نمایید. در پنجره بعد باید سریالی را که در ابتدا وارد نمودید تغییر داده و از سریال A109Z-X00-FJFD-BK5W-P4 استفاده کنید. نصب نرم افزار با موفقیت به پایان رسید حال از برنامه خارج شده و در پوشه Nuance Dragon NaturallySpeaking Premium v11.5 که دانلود کرده اید فایل Update v11.5 را اجرا و نصب کنید. پس از پایان نصب این فایل، مجددآ نرم افزار را اجرا کنید و در تب Tools گزینه Administrative Settings را انتخاب نمایید و در پنجره ظاهر شده تیک گزینه Check for product updates at startup را غیر فعال کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.
قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:
به دلیل بالا بودن حجم فایل ها برای اینکه نگرانی دوستان برای دانلود این مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهیداتی را وِیژه این فایل ها در نظر گرفته ایم و آن قابلیت بازیابی فایل هاست. فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار میهن دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

لینک های دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد